11:44

Inteligentny inaczej



Psy gończe też są inteligentne, ale nie tak jak owczarki, tylko inaczej. 
W związku z tym, że nie mają za sobą wieków naturalnego i hodowlanego doboru egzemplarzy najlepiej współpracujących z człowiekiem, nie są aż tak łatwe w wychowaniu. Przygotowując się do zakupu Notesa sporo się naczytałam o tym, jak to od psa, który miał za zadanie podążać za swoim nosem, a dopiero w drugim rzędzie za komendami nie należy oczekiwać łatwego ich przyswajania. Bo on i tak swój rozum postawi nad komendą. 
Racja. W bardzo wielu przypadkach tak właśnie to wygląda. Ale niekoniecznie jest złe. Bywa komediowe...

Przywożąc do domu siedmiotygodniowe szczenię wiedziałam, że jeszcze nie ma do końca rozwiniętych różnych odruchów, które nabywałby przebywając z rodzeństwem. W związku z tym, kiedy małe diabelstwo gryzło nieco za mocno głośno piszczałam, żeby zrozumiał, że mnie to boli. Rezultat planowany osiągnęłam. 
I jeszcze taki:


Bo przecież "out of the box thinking" jest tak ceniony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bassecie Notki , Blogger